I made this widget at MyFlashFetish.com.

Sunday 1 May 2011

kenangan di PIZZAHUT II :)


sambungan dari story dekat bawah nie , lambat siket aku update yee !

sekarang nak story pasal guys staff ! <3

ANEP >  si rambut panjang nie , HAHA , suka sangat tolong semua staff dekat pizza tuu ! terlebih rajin sangat kott ! aku suka lepak dengan kau sebab kau suka HUHAHUHA dengan semua orang kan kan ? ishh ishh ishh ! papepun aku nak say thanks a lot lahh sebab tolong aku washing for the last day aku dekat situu kan ! HAHA , aku washing memang agak lembab jugak lahh . kau siap pakai baju hujan pulak time washing tuu , hee , sungguh pelik dengan kau niee anep oii ! best kerja dengan kau nie , emm , anep ! if aku ada buat salah dengan kau , macam biasa aku mintak maaf lahh kan . HAHA tapi aku rasa aku takde pun buat salah papepun dekat kau ! kan kan kan ! hee <3 rindu kau baii ;)

No comments:

Post a Comment