I made this widget at MyFlashFetish.com.

Friday 6 May 2011

Gembira dan Tak Gembira :)

UiTM thank God Almighty has answered my requests to continue my studies at university level . wahh ! mentang mentang dapatkan . nak speaking lahh pulak ! HAHA . agak terkejot jugak lahh bila dapat sambung belajar nie kan . pukul 12 tadi aku semak ! menggigil kott aku tadi . hati pulak dah berdebar debar ! aku just berdoa jee pada Yang Esa  hee ~ aku semak dekat sepuluh kali sebab tahh ! macam tak percaya lahh . nak kata aku nie pandai sangat pun tak jugak sebab result SPM aku for english dapat E+ kott . ramai orang kata kalau English tak kredit , susah nak dapat UiTM nie . hee ~ . hmm takpelahh kan ! aku bercita cita tinggi sebab nak bantu family aku yang agak susah nie ! nak mulakan hidup baru . *kononlahh kan tapi memang betul lahh ! aku tak tipu . papepun aku nak say thanks dekat youu all yang banyak bagi support dekat aku kan . especially to my moms UMI ASIAH BINTI HASSAN and my dad ABDUL AZIZ BIN ABU SAMAH . bat akan belajar rajin rajin yee ! bat akan buktikan yang bat pun boleh berjaya di universiti macam orang lain kan , even result sebelum nie tak berapa menggembirakan ! 
  emm sekejap ! ada satu problem lagi yang belum di settle kan sebelum aku nak masuk U nie . PLKN lahh . eeeee ~ nampak logo handsome dekat atas nie . HAHA , korang pun taknak pergi kan ! tapi aku dapat lahh . macam mana ehh ! taknak lahh masuk U nanti golap golap , botak botak . tak handsome okeyy . macam banduan berjaya lahh. grr -,- . HAHA , *mengada lahh kau nie bat . masuk jee lahh . nanti kena saman lahh pulak kalau tak pergi ! hmm , tengok lahh macam mana nanti , aku dah ada stategi yang bagus untuk mengelak ! just see and wait oke ! :) 



3 comments: