I made this widget at MyFlashFetish.com.

Sunday 10 April 2011

smile atau senyum :)


tarikh ; kurang pasti tapi last year lhaa kan . HAHA
location ; library atau perpustakaan di seremban . :)

> aku nie kalau study dekat library mesti memilih siket tempat duduk tuhh . hee ~ . slalu lepak dngn member jee  lhaa kan . tapi hari nie , sorang jee kott , :( , tape tape bat * awak bole blaja tanpa ad orang disekeliling * bak kata teacher math aku lhaa kan . HAHA , so , hari nie aku duduk lhaa dekat meja dekat hujong sane yang ta berape ramai sngatt manusia tuhh . Haha , time tu pun awal lagi lhaa . konon nyee rajin lhaa pegy library awal awal nie . hee . aku pun mula lhaa buka buku tah ape buku lhaa yang aku bawak kan . hee ~ .buka jee lhaa smbil dnga lagu dekat headphone nie . layan lagu orang putess jee . jiwang jiwang melayu nie ta maen sngat lhaa oke . HAHA *poyo jee , kadang kadang denga lhaa jugak kan . ;) .
> lepas da stengah jam buka buku nie , rase ergghhh bosan lhaa pulak . hee ~ aku pun pegy lhaa toilet yang ta jauh pun dari tempat aku blaja tadi * blaja lhaa sngatt kan . hee~ . then , aku nie kalau da masok toilet , ape lagy kan . tngok jeaa cermin dulu tak pun cermin tngok aku .ehh bat nie , buad lawak lhaa pulokk . HAHA * feveret kott . hee . so , aku betol betolkan lhaa rambott aku yang memang da style da pun  . * poyo lagi niee . HAHA , da rase cukup kacak daa , aku pun keluar lhaa dari toilet tuhh , busuk lhaa jugak kan bau toilet tuhh , hee . *jujor nie tau . tetibe jee , ehh , daa ad ramai daa orang dekat library nie , HAHA , lame lhaa jugak aku tngok cermin tadi . hee ~ . then , oppss ! . meja aku daa ad 3 orang duduk . gurls pulak tuhh . aduhh , naseb baek cute . aww <3 , *ngade lhaa kaw nie bat . bab nie aku lemah sikett . HAHA . aku pun duduk jea lhaa , buad mcam taa wujud jee gurls niee . HAHA . susa lhaa na concernstrett kalau ad gurls cute cute nie . hee ~ . emm , aku pun bace jee buku sejarah yang aku bawak tadi . * ta paham pape pun , HAHA . pastu ad salah sorang dari tige gurl tadi pandang aku then senyum pulak dekat aku * perasan jeaa aku nie . die pndang aku kea ? OMG ! aku pun tersengeh sengeh jee lhaa . aku nie pun jenis yang suke senyum . senyum jee lhaa smbil pandang buku text sejarah tadi . HAHA , gyle kan aku nie . :) . bila aku pusing jee blakang kan . rupe rupenyee . lerrrrrr ! die senyum dekat pakcik tue tu kea ! yang tenga gelak tade bunyi sorang sorang sambil bace paperr ! HAHA , ape punye test lhaa gurl niee kan . hee ~ aku pun kuat perasan pulak ! heyy , buad malu jee tadi . :D:D

No comments:

Post a Comment